محمد إمام بعد تعاونه مع شيكو في صقر وكناريا: أحلى وألذ واحد اشتغلت معاه

بعث الفنان محمد إمام برسالة إلى الفنان شيكو بعد تعاونه معه في فيلم صقر وكناريا الذي انطلق عرضه في السينمات يوم الأربعاء، وحقق إيرادات مرتفعة.
وكتب محمد إمام معبرًا عن حبه لشيكو: “أحلى وألذ وأطيب واحد اشتغلت معاه .. ومن أكتر الممثلين اللي بيضحكوني في العالم .. شكرًا على مجهودك وإخلاصك .. صقر وكناريا فيلم حلو علشان أنت فيه .. استمتعت بكل لحظه معاك ويا رب دايمًا تكسر الدنيا في كل أعمالك .. بحبك يا شيكو يا احلى الناس”.






